Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Monday, June 21, 2010

My Girl!

My girl yang aku maksudkan ni adelah drama bersiri korea..citer ni memang dah lame la gak main..huhu 2,3 hari lepas aku tengok balik drama ni..2 hari boleh habis 16 episod teror x hahaha....sangat sengal cerita ni hahaha...asik tergelak jek ..lagi2 watak Joo Yoo Rin yang dilakonkan oleh Lee Da Hae..huhu sker tipu untuk selamatkan diri dia..but citer ni pun sedih gak huhu..:(.. lagi2 bila ade pergolakan dalam cinta Yoo Rin n Gong Chan..lakonan Lee Dong Wook..

Sungguh comel pasangan nih..;)

Aku rase Yoo Rin r banyak jadi mangsa keadaan..memang r die menipu jadi sepupu Gong Chan..but die buat mcm tu pun sebab nak selamat atuk Gong Chan yang sakit..kalau x Yoo Ri sure atuk die..sakit sokmo..huhu..dah la Seo Jung Woo lakonan Lee Joon Ki asik nak memakse Yoo RIn..huhu Cian die..and lagi sorang Kim Seo Hyun (Park So Yeon) lagila..org dah xnk..xyah r ganggu kebahagian org lain..ahaha...ceh emo plak aku..pepun aku sker citer ni..kelakar ade sedih pun ade..heheh lagi2 watak Yoo Rin..


 PEpun..nice drama..to watch..rating : *****

1 comment:

Oh Sizuka!! said...

lawak la dayah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...