Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Thursday, June 23, 2011

Muka seiras aktor bollywood


Tetibe terasa nak buat entry pasal muka yang agak seiras anak & bapa,juga adik beradik di Bollywood , selebrity2 ini juga agak  terkenal di banyak negara termasuklah Malaysia..
Gambar hitam putih tu gambar perkahwinan  bapa shah rukh khan(SRK), tengok muka SRK memang mcm muka bapanya , hidung, kening, mata..gambar bawah itu pula, di sebelah SRK tu adalah isterinye, Gauri..
Yang ini pula gambar Hritik roshan dan bapanya Rakesh Roshan semasa muda, bapanya juga seorang pelakon dan sekarang lebih tertumpu kepada bidang pengarahan..

Gambar lama sikit tu adalah gambar bapa Amir khan dan sebelah tu sudah tentu Amir Khan yang berjaya membuat filem 3 Idiot menjadi Box office. Gaya mereka gelak dan mata nampak sama kan ..:D
Ini pula 3 beradik  khan , Arbaaz khan,Salman Khan dan Sohail khan mereka ber3 adalah adik beradik. Aku tengok muka Salman mcm muka combination Arbaaz n Sohail hoho..:D
Ini pula adik beradik Sanjay kapoor dan Anil Kapoor , muke mereka pun boleh dikatakan seiras dah name pun adik beradik kan haha..lagi2 bile senyum memang nampak la persamaan mereka nih..
Ini pula Amir khan dan abg nya Faisal Khan..juga seorang pelakon tetapi tidak sepopular Amir Khan..tetapi ade berlakon dalam beberapa buah filem..
Akhir sekali keluarga kapoor ni..muke depa memang semua lebih kurang ..
Inilah keluarga Raj Kapoor , adik beradik kepada Shammi Kapoor dan Sashi Kapoor pelakon lame, kemudian generasi seterusnya di sambung dengan kehadiran Rishi Kapoor,Randhir Kapoor dan Rajiv Kapoor dimana muke mereka seakan2 je..dan generasi sekarang disambung pula oleh Ranbir Kapoor,Kareen Kapoor dan Karisma Kapoor...
* Bagi yang x layan filem2 hindustan mereka pasti blurrr..ape yg aku merepek ni kan haha...
*Apepun dah name pun anak beranak memang la muka akan lebih kurang..x bnyk skit mesti ade kan kan..okeh la itu sahaya..NAmaste..

9 comments:

fyna ahmad said...

suka salman khan.


jemput singgah belog fyna.
ada segmen.
:)

NuRuL AsHiKiN SaPiA'i ♥ IKIN ♥ said...

haha...klakar jgk ble tgk bapak dye ngn anak dye..haha =)

Cphidayah said...

fyna:da lawat..:D
shikin: hihi kelakar tang mane tuh..hoho..

Unknown said...

saya tak minat hindustan... hehe tapi dulu ada orang kata muka macam shah rukh khan hahaha...

Cphidayah said...

khairil: yeke mcm SRK?? hahaha...okla caye2

Liyana Zahim said...

Humang aih.. Nganga tgk.. Hahahaha~

Cphidayah said...

Liyana-:D hihi tutup mulut nanti lalat masuk..

Apih El Nino said...

Mesti peminat setia Bollywood ni kan? Hehe.

Cphidayah said...

x jugak tapi ade la mengikuti perkembangan skit2..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...