Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Thursday, June 23, 2011

Sepah Maharaja LAwak- Manisnya Kurma ini


Adoii sepah2 aku memang minat lawak korangggg ;D..korang memang sngt  berbakat untuk buat lawak bagi semua orang sakit perut terkincit kincit gelak hahaha...hurmm..
tapi tapi tapi...adekah anda meminta izin dahulu kepada 
Ustazah Siti Nor bahyah dan Ustaz Wan Akashah (suami isteri) 
untuk meniru gaya mereka dalam bual bicara Semanis Kurma...

Sebenarnya aku tengok page fb Ustazah Siti Nor Bahyah tadi..

Statusnye :

"Assalamualaikum shbt fb ustzh yg dikasihi.Moga Allah sntiasa mnjauhi kita semua dari sgl keburukan & mgurniakan hidayah yg bterusan,amin.Semanis Kurma mlm ni tajuk:Majlis pertunangan @ pernikahan.Tksh ye krn ramai yg mgmbil berat ttg ustzh & ustaz hgga brtnya samada ustzh bkecil hati @ tak dgn kump sepah dlm maharaja lawak yg mniru gaya ustzh.Cuba teka,ustzh & ustaz kecil hati @ tak ye? tksh."

Rata-rata komen yang diberi oleh peminat mengatakan ustazah tidak berkecil hati, tapi ustazah sendiri belum menjawab soalan yang diberikan sendiri itu, huhu.. kalau betul x berkeci hati bagus lah,,kalau berkecil hati ..aiyook x tau..hoho..Sepah kenalah gi pujuk ek..hoho..

-->tapi aku rase ustazah seorang yang sangat positif dan tidak mudah berkecil hati mudah mudahan ada hikmah disebalik lawak yang sepah lakukan itu yer dan harap ustazah tidak berkecil hati yer.....

Jangan lupe malam ni Semanis Kurma TV9 a.k.a 119 pukul ,10 malam kalau x silap...

Renung-renungkan dan selamat beramal...Assalammualaikum.. 


1 comment:

~~Ticer Wann~~ said...

hmm masa tengok sepah perform hari tu rasa tak best sket sebab dorang meniru gaya ustaz n ustazah.. berlawak tak salah tapi ada hadnya... sekadar pendapat...

jemput ke blog
Memegang ba** vs memegang bukan mahram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...