Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Sunday, December 12, 2010

Aku ske lagu jiwang!

Aku pun xtahu..dalam banyak2 lagu kat Malaysia nih..lagu2 jiwang 80-90 an yang aku minat..huhu yang skarang punye lagu macam kureng menusuk jiwa lah huhu..x mcm lagu2 lame.macam.kumpulan exist,scan,sting, spoon,ukays, spring, and others..lagu2 kumpulan ni memang aku minat..hihi sngat menusuk ke kalbu ku..huhu.. ni salah satu lagu yang aku sker...

video


..huhu Kau terpaksa ku dipaksa..Scan...walaupun xde la kena mengena sngt dengan aku..but lirik lagu ni sngt..menusuk kalbuku yang jiwangs ini hahaha..hoho..

Ni lirik nya :


Kau Dipaksa Aku Terpaksa

Artist: Scan
Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan
Setelah percintaan dihujani halangan
Sia-sialah aku berkorban selama ini
Andai dirimu tak mampu aku miliki


Pernah jua ku terluka dihiris belati tajam
Walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan
Tapi kini aku luka erti luka perasaan
Walaupun tak berdarah bisa buat aku gundah



Kutahu cintamu amat kuat untuk diri ini
Namun tak memberi erti
Jurang pemisah di antara kita
Makin hampir ketara



Hina sangatkah aku pada pandangan keluargamu
Hingga sewenang tohmahan dilemparkan
Engkau hanya bisu melihat aku
Yang bermatian seorang menepis hinaan



Oh kasih andai ini kesudahan
Ikhtiarku tiada lagi
Walau kita saling sayang
Terpaksa kuundur diri
Agar tiada pihak terluka kerna kita



Kau dipaksa lupakan aku
Dengan rela kau menurut
Ku terpaksa lepaskan mu
Walau sayangku bertaut

Bukan lagu nih jek aku minat..banyak lagi lagu2 jiwang yang lain..hoho.. Biarlah ku digelar minah jiwang..Aiman x kisah..hihi setiap orang mempunyai minat yang berbeza kan kan...:0)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...