Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Saturday, January 8, 2011

Hari JAdi!!!!



Hari ini bersamaan 08/01/2011 (Sabtu) merupakan tarikh ari jadi kawan baik aku ...YeaY!!!




.......

Setiap tahun..tarikh 08/01..memang wajid di ingati...
Hadiah sudah ada ala..adiah x seberape huhu ikut kemampuan je hoho...plus variety of choc..her favourite..
Kad sudah..di buat..Hand Made okeh!!! bukan senang ak nk tunjuk creativity ak..hahah..
lebih dari 4 jam jugak la..buat kad x seberape tuh...
Harap anda suka!! ..
KEK...suda beli!!!...kek die nk mangoe cheese..secret recipee..but...
xde plak la kek tu...huhu sooo beli rasberry cheese cake...
hope u like it..with a slice of mashmallow cheese cake...
Anda suke sngt kek cheese..xleh nk wat pe r...kan...
Jadi sume da setlekan..maka dengan itu..
aku rase cukuplah sudah...perkare wajib kena buat 08/01 hoho..


SEMOGA :

GeMbiRa di Samping Insan2 Yang Anda Syg
Di pnjg usia
Dimurahkan rezeki
Kaya..:p nk tumpng skaki hoho
berjaye dunia akhirat
persahabatan kite kekal selamenye......

    TODAY  IS UR BESDAY...MUAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!


    2 comments:

    Unknown said...

    eh....entry pasal aku la...
    aku xsuka tau.. (sambil print screen page ni dan ulang baca 10x sebelum tdo, bangun tdo :D )
    okay fine.. aku terharu..jazakillah...
    tocei.arigatou..t.kasih..tenkiu...syukran..

    Cphidayah said...

    sengal..haha..:P like..

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...