Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Thursday, February 3, 2011

+Aku Masih Dara+



Tajuk mcm hot!!!kankan..hmm actually aku nk cerita pasal filem nih..aku baru tngok sebenarnye walaupun da agak lame la keluarkan..bulan lepas kot...aku x tngok kat wayang...aku langgan astra box office movie tuh...hohoho...sebenarnye aku x berminat sngt nk tngok cerita nih..huhu ...aku tngok sebab nk faham ape sebenarnye mesej yg nk disampaikan dlm filem nih...korang dah tngok????hmmm...mungkin x berape gah cerita ni nk berbanding dgn cerita lain..cerita ni ala2..cerita syurga cinta but versi perempuan yang nakal and lelaki plak yang baik huhu...filem ni dibintangi oleh Asyraf Muslim, Raja Farah , sape ntah lagi 2 org perempuan tu..name x kenal hihihi...


Cerita ni xdelah dapat sambutan hebat sangat mcm gangkung...khurafat..sebab aku rase orang ramai skang memang prefer cerita berunsur kan seram...tngoklah dulu cerita jgn pandang belakang..pun meletup..congkang pun meletup..genre ape??..genre seram!!!hmm but cerita kekeluargaan kureng..huhu x mcm filem hindustan..genre kekeluargaan dan komedi yang diminati...kan kan kan...tapi sebenarnya ade mesej yg di sampai kan dalam cerita aku masih dara ni...jgn pk cerita ni negative...lagi2 watak asyraf dlm filem ni...huhu sedikit sebanyak membuka minda...dan mata...aku sngt tertarik dengan ayat ni.."jika buah itu rosak..x semestinya pokok tu rosak..kita buang buah tu..dan tunggu die berbuah lain...akarnya masih elok..cume buahnya yang rosak..jika kita jaga elok2..bubuh baja dan sebagainya maka akan menghasilkan buah yang elok dan sedap...begitu juga dengan manusia..mungkin perangainya buruk..tetapi tidak hatinya..semua bermula dari hati..jika kita ingin berubah..insyaAllah..semuanya boleh"Lebih kurang mcm tulah ayat die..but aku rase nice sngt..:0) I give credit on dat part..

sEmpat memberikan nasihat..dlm kelab okeh..but dialog nye agak best bagi akulah..:) dialog si ustaz tu..hihi.. antaranya "setitik air arak yang kita teguk..40 hari amalan kita tidak diterima"mmm mcm mane pulak kalau sudah berteguk2 diminum???? pk2 kan...

Tak bleh bla watak si farid kamil ni..berbeda dngn watak die dlm lagenda budak setan (drama) huhu..i dislike!!

hmmm..tapi kalau nengok pd cerita ni..memang mcm sengal skit..katenye lakonan..but kalau dah bersentuh laki perempuan tu sume..ianya tetap bersentuh..ianya tetap dosa...walaupun berlakun..renung2...kan...

Rank :*** half!

2 comments:

MF photography said...

aku dah tgk kat wyg..mmg meyesal jgk tgk nya..tp msj dismpi kan kurang smpi jgk..kene pikir pnjg br dpt tau..y best nya awek2 dia kat dlm cite ni je wat aku kurg mysal cikit..hahaha
aku bg 2 bintang tuk cite ni.

Cphidayah said...

Far east:Hihi...setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza..hihi biasela lelaki memang itu yg sker ditngok nye kan..uhuhu...yg penting mesejnye tu..ok..:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...