Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Monday, February 14, 2011

+TetiBe RasE AddicTed ngan BloG+

Aku xtau nape....rase mcm nak update entri jek keje....:0)..asik nak bukak blog jek..hmm and mesti tngok blog blogger2 lain..ngapain?? what happen to me..? huhu adekah aku dah angau ngan blog..hmm mungkin juga hoho..lagi2 bila aku da jadi member Sahabar Blogger di Fb..than aku join Geng Blogger..aku join Kelab Blogger..Ben Ashaari...fuhh...x sangka ramai betol blogger dapat jumpe kat room2 nih..bleh tukar pendapat..leh tambah kenalan..leh tngok entri2 dorg..and promote entri aku skali..waa...

Aku rase dah bertambah seronok plak wat menda nih..haha ingat saje je la kan nak tulis2..kat blog tu..but sebenarnye dalam dunia blog ni..mcm2 lagi yang kite x tau boleh tau...yang x kenal bleh kenal..dan banyak benda2 baru bleh blaja..huhu...memang sronok..lagi2 kalau wat entri ade org bace..ade orang comment..lagi rase mcm seronok..hoho..mcm ade semangat baru dtg nak menulis lagi..

Adekah korang pun merasai apa yang aku rase??? mesti korang pun same kan kan ....aku baru je balik dari kelas and hari ni aku ade presentation about microsoft..Alhamdulilah selesai suda satu keje..huhu bnyk lagi keje menanti..but ade lagi mase ak nk wat entri kat snih..memang ak rase aku ngah angau skang ngan blog...huhu...harap maklum ye..

Angau2 juga wahai diri sendiri jgn lupe...wat menda2 yang patut wat plak haha..ok la..adioss oh ye...Selamat Menyambut Maulidur Rasul..esok..okeh..:)...hmm sila pangkah Valentine day ramai2...XXXXX kate xnk bukan saje pade rokok..tp pade ari kekasih nih..okeh..ak rase korg pun da tau kan sejarah V------- tu pe..kan kan ...ari ni ramai juga blogger2 wat entri pasal mende ni..nk bg kesedaran kat kita sume yg benda tu x sepatutnye kita sambut dan sebagainya..nak tau lebey lanjut..lawat rakan2 blogger kite yg lain wokeeyyy...adiosss..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...