Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Wednesday, March 30, 2011

-Bersihkanlah Hati Ini-





Sebelum kita tidur, baik kita lupakan segala kemelut didalam fikiran kita ini, bersih hati kita dengan memikirkan tentang kebesaran Allah S.W.T, lupakan seketika kesibukan dunia ini, lupakan segala sengketa, sakit hati buat ketika..supaya dapat kita tidur dengan lena pada malam ini, untuk memulakan hari esok dengan sempurna.


Doa MEMOHON HATI YANG BERSIH
Bismilahirrahmanirrahim
اللَّّـهُمَّ إنِّي أَعُوذُبِكَ مِنَ الْعَجْزِ وَالكَسَلِ، وَاْلجُبْـنِ وَالبُخْلِ، وَالهَرَمِ، وَعَذَابِ الْقَـبْرِ، اللَّّـهُمَّ آتِ نَفْسِي تَقْوَاهَا، وَزَكِّهَا أَنْتَ خَيْرُ مِنْ زَكَّاهَا، أَنْتَ وَلِيـُّهَا وَمَولاهَا، اللَّّـهُمَّ إِنِّي أَعُوذُبِكَ مِنْ عِلْمٍ لا يَنْفَعُ، وَمِنْ قَلْبٍ لا يَخْشَعُ، وَمِنْ نَفْسٍ لا تَشْبَعُ، وَمِنْ دَعْوَةٍ لا يُسْتَجَابُ لَهَا
Ya Allah, sesungguhnya kami memohon perlindunganMu dari kelemahan, kemalasan, sifat pengecut, kedekut, nyanyuk dan azab qubur. Ya Allah, berikanlah ketaqwaan kepadaku dan sucikanlah ia, kerana Engkaulah sebaik-baik Tuhan yang menyucikan , Engkau pelindung dan memeliharanya. Ya Allah, aku memohon perlindunganMu dari ilmu yang tidak bermanfaat, hati yang tidak khusyuk , nafsu yang tidak puas dan doa yang tidak dikabulkan .
('',) SELAMAT MALAM SEMUA(''O)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...