Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Tuesday, March 29, 2011

Bukan Mudah sebenarnye bergelar student..

Tetibe rase nak mengomel malam2 buta cenggini, bagi aku bukan mudah sebenarnya menjadi seorang pelajar, aku x kate kerja tu mudah okeh, dua2 ade stress yang tersendiri :

Kisah  seorang pelajar :


1- Pergi ke kelas setiap hari (Sudah Tentu) kecualila Cuti

2- Satu subject, 3 Jam..jadi terngangalah anda didalam kelas itu selame 3 jam

3- Lecturer confirm bagi keje....
4-Balik kelas yeay!!! jgn nk syok sngt...!!!buat assignment tu...
5-Dah siap assignment untuk subject tu..buat untuk subject ari berikutnye plak..
6-Baiklah student next week will be ur test..ur quiz..ur presentation..ur advisor appointment..! kate lecturer...



maka minggu ini  perlulah prepair untuk minggu depannye...minggu depannya prepair untuk minggu depannya lagi,,dan minggu depan nye nanti..prepair untuk minggu depannye lagi...lalala..kelas...assignment...test...
kelas..assignment..test..kelas..assignment..test..lalalala..

p/s: sape2 hadapi masalah2 seperti diatas..sabar la k bersusah susah dahulu bersenang senang kemudia....xpe cuti semester..rehatlah korang puas2..:0)...sambil menyedapkan hati sendiri..hihi..

5 comments:

nur anis said...

lagi-lagi dah nak akhir sem ni..memang stress sangat..

slumberznanie said...

betul2.... tp bile dpt resulttt yg qempakk terasaa berbaloi2 sgt3 kan....

Noorhidayah binti Salehhudin said...

anis: memang sebab dah nak final la nih hihi
slumber: yup kalau dpt result gempak memang berbaloi2..:)

Nurul Afifah said...

chaiyokk..chaiyok.. *utk diri sendiri*

Noorhidayah binti Salehhudin said...

fifah...caiyok2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...