Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Thursday, April 7, 2011

Aku buat Website!

Serius aku bukan lah IT person! Sains COmputer! Software Engineering or Even Computer Expert, Aku hanya manusia biase yang amik bidang business..aku x pernah rasenye belajor macam mana buat website sepanjang aku hidup ni..cewah..hihi ade la skit2 tuh..but aku serius x tau..huhu blog ni pun..aku belajar skit2..lame2 jadik bukit..:o)...Kenape aku citer ni sume?? Sebenarnya aku kena buat Website untuk subject MIS..Management Information System..Terpakse okeh!! hoho..blog pun x terjage ni nk wat website plak kan..hihi what ever it is..cabaran mestilah disahut!!buat je la..but aku x register any domain...so aku just gune free website to create my web..free punye pun okeh ape

Setiap group ditugaskan memilih satu jenis online business..dimane x payah nak ade pejabat..pastu yang boleh kita control..sumenye melalui internet x yah nak g jumpe2..so aku punye group memilih untuk membuat perniagaan berupa rental house..free information regarding latest rental house available..area specific shah alam..tapi business nih konon 2 jek..hohoho..but if nak buat betul2 ape salahnya kan..
Soo business revenue aku adalah from advestisement..macam google..amazon..ebay..sume3 tuh revenue stream die ..adalah advertisement..mcm kite buat blog ni jugak la kan..:0)

Sebenarnye bnyk gak cabaran buat website..aku mane pernah buat website..tetibe buat..x ke...pening kepale aku..huhu ntah ape2 jadiknya..tapi aku cube jugak la buat kan..next week dah nak kena present..soo nak xnk kenala siapkan cepat!!! Aku guna www.wix.com untuk creater free website tuh..and boleh upgrade to own domain..with certain amount per month, 6 month and 12 month..but aku x upgrade la kot..huhu cukup la tuh!! Kecuali aku nak serius buat menda nih..aku akan beli domain...!!

Soo..korang2 jemputlah datang website saya..yang x seberapa tuh...okeh tinggalkan komen skali kat chatroom okeh!!!  KLIK SINI untuk trus ke website jangan lupa like2 okeh..ihihi ...just for assignment!!


2 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. leh la ajar aku anti ek... :)

Anonymous said...

Wow? boleh tahan juga walaupun tak tau pape sal IT. Memang Teror sgt lah.

Saya pun tak mampu nak buat camtuh lagi. Tgk ar
Portfolio, sampai skg tak juga siap-siap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...