Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Sunday, April 17, 2011

Rasa x sabar..

Bila sudah hujung2 semester mcm ni, perasaan dan perangai bermalas malasan tuh memang lah rajin datang menghinggap aku..hoho ape?? ingat rama-rama jek...bleh hinggap2 hoh..hihihi..serius rase tak sabar nak habiskan semester ni walaupun ade lagi satu semester untuk aku hadapi.... Hurmmm banyak tol dugaan semester nih..memang lah boleh dikatekan menghadapi tekanan perasaan huhu..hurm..but its okay anggap sahaja dugaan itu..satu cabaran untuk terus tabah menghadapi  hidup yang terus menerus dtg di masa akan datang..sebab bagi aku ...kehidupan sebenar akan bermula selepas la aku habis study nanti ..aku x sabar habis sem ni jek..kalau cuti!!! aku sngt lah sabar nak tunggu ianya habis..hihi lagi lama lagi bagus..kan kan..:P

Sebenarnye dah x lame dah nak cuti..lagi 2 minggu je tinggal..kelas semua dah abis..tinggal nak exam and submit few assignment..aku cuak nak menghadapi final..aku takut nk hadapi result sem ni ..ini serius!! susah gak la bagi aku sem ni..bukan shaja disebabkan subject..malah disebabkan..menda len..ape dia?? rahsia..kuikuikui..

Yang penting kena kuatkan hati, yakin pada diri, kalau x memang lah susah nak teruskan hidup ni kalau x kuat!!! fizikal mental..sume orng macam tuh..lagi2 mereka yang dah keje..bnyk tanggungjawab....dan sebagainye..ape pun..hidup mesti enjoy...lalalala.. tetibe rase nak nyanyi lagu nih..jom nyanyi same2 xde kena mengena pun dengan statement aku kat atas nih saje je.. huhu..

 Ziana Zain ...Syurga dihati kita..
:Verse 1:
Ku cari di mana
Kau letak hatimu
Kerna bersamaku ada penawarnya
Hanya kepadamu tempat ku mengadu
Usah kau berpaling
Dan terus membisu
Verse 2:
Sememangnya lidah tiada bertulang
Namun itu bukan alasan berdiam
Percintaan ini kita memilihnya
Kesilapan hanya suatu perbandingan..
Bridge :
Kekasih..cintaku ibarat rimba
Andainya dibakar
Tinggallah debuan arang
Siramlah dengan kata-kata saktimu
Semoga asmara

Berbunga ke akhir nanti
Bagi ku engkau
Permata hidupku
Inilah ujian buat kita..
Chorus :
Berjanjilah dan setia
Kekasih padaku
Kita bercinta hingga ke pintu syurga
Sinarilah asmara
Di mata dan di jiwa
Hidupkan cahaya cinta
Selamanya.....
(BRIDGE)
(CHORUS)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...