Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Friday, July 15, 2011

BEN ASHAARI bersama SEKOLAH

Santai Bersama BEN ASHAARI

Ben Ashaari Segmen lagi!!!:D

APAKAH YANG TERGAMBAR DALAM KEPALA KORANG BILA AKU SEBUT 'SEKOLAH'

Banyak sebenarnya benda yang tergambar dalam fikiran bila sebut pasal sekolah, aku x delah nakal mase kat skolah nakal skit2 jek..tapi kwn2 aku yang nakal terlebey2 hoho... KANTOI BAWAK HP kat Asrama..aku duk asrama form 4 n form 5..jadi biase la..dilarang membawa handphone kan..hihi..tapi mustahil la xde yang bawak..ramai giler yang bawak kot!!!! aku je x..hihihi..

Sekali tuh..warden ronda dorm..tetibe hp member aku berbunyi da..lupe nk silent..!! adeiiii..x pasal2 warden tu nk g dorm sebelah die undur balik g dorm aku..." saya dengar ade bunyi hp td" ...siapa yang bawak baik mengaku..kalau x saya doakan awak fail SPM...OMG>>>!!! huhu kawan aku sorg ni mengaku..tp bukan hp die yg bunyi ...sebab takut bebetul doa warden tu aduh...tapi yang lain x ngaku..senyap jer...

Jadi sebagai hadiah!! kami semua satu dorm..termasuklah akuuu yg x bersalah ini ..hoho berdiri kaki sebelah angkat maksudnye berdiri satu kaki jek..sejam lebih jugak la..jatuh jek..kena hanger..dah la pose time tuh..hoho x sempat nak g amik makanan.. makan hati jela..:D...tu la yang tergambar kat pkran ak..kalau sebut pasal skola..huhu..

Oh nostagia..betoiii!!

4 comments:

idafirdausi said...

Saya datang baca kisah sekolah.. Please hit me back yeah.. ngeeeeeeeee *toink!

Entri Terbaru
Dont Be sad

Lulu Caldina said...

Lulu singgah baca entri kamu.... :)
selamat petang..

Marina said...

Tak merase hp time sekolah...masuk IPTA baru merase...hehe

Hukuman di Sekolah

Cphidayah said...

Cik ida & Lulu caldina: sudah visit anda juga..:D
Marina: Saye pun hihi da abis skola baru merase..tp dak skrg darjah 1 pun da ade hp..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...