Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Tuesday, July 12, 2011

Bogel Menuju Tuhan


Bile tngok tajuk entry aku ni pasti ade yang terpinga-pinga..apekah.. sebenarnye buku penulisan pelakon Zahiril Adzim..ala hero filem Tolong Awek aku PontianaK!!!..Jangan tak tahu dalam diam2 die ni sempat juga mengeluarkan buku tau..dan tajuknya adelah "Bogel Menuju Tuhan".. Buku ni jugak laris dijual..and sedang dlm perancangan untuk keluaran yang ke-2 atas permintaan orang ramai...

Aku tak bace pun lagi buku nih..tapi perasaan nak bace tuh dtg hihi sebabkan buku ni laris..aku nk jugak tengok ape sebenarnye kisah buku ini disebalik tajuk yang agak unik...dari tajuk aku ade la jugak buat andaian sendiri pasal buku ni..tapi..takut x same dengan andaian hoho..jadi untuk mengetahui nye kena la bace...nanti2 la..kalau ade sesape beli..nk potostat..hoho...:D

Cover page buku ni pun agak simple dan menarik..mcm buat promotion plak aku nih...huhu sesaje..kongsi kisah anak muda ni..:D jom dengan kate2 penulis nye nih..:

"Bogel Menuju Tuhan adalah salah satu tajuk catatan yang aku tulis di blog, satu masa dahulu.
“Ia merupakan satu keadaan yang aku gambarkan dalam setiap perjalanan kehidupan manusia yang percaya akan dugaan Tuhan. Tidak ada manusia yang terlepas dari dugaanNya, maka tidak adalah manusia yang tidak akan menempuh satu tempoh kesakitan, penuh perit dan pedih dalam hidupnya.”

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...