Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Friday, July 22, 2011

Harimau Malaya Mengaum!!

Hari ni kite semua sedia maklum perlawanan bola diantara:


    MALAYSIA             
   
VS 




CHELSEA


(MAS 0 - CHEL 1)
                                                             
Perlawanan bola yang berlangsung di Stadium Bukit Jalil..Walaupun perlawanan ini hanyalah perlawanan pertunjukkan/persahabatan tetapi ianya tetap melibatkan 2 buah pasukan bola sepak yang bermain menunjukkan kebolehan masing2.. CP tidak nafikan Chelsea antara pasukan bola sepak yang pemainnya di bayar berjuta2 tau..huhu..lebih kurang $50 Juta Pound sterling...cube convert duit Malaysia..huhu..xyah keje dah le..hurmm..Chelsea antara pasukan bola sepak yang di minati oleh ramai peminat di seantero dunia.. jadi pastilah kebolehan mereka bermain tidak dapat kita ragui..

Yang penting CP rase amat berbangga  dengan Pasukan Harimau Malaya, CP sempat tengok separuh je tadi sebab CP pergi dinner kat  Crystal Bay, Ikan Bakar Melaka dengan Family..huhu..memang mcm rase rugi x tngok sampai habis tapi xpela..CP yakin dengan pemain Malaysia..CP memang sokong pemain Malaysia..CP nampak ade peningkatan dari segi permain diorang..lebih2 lagi setelah banyak perlawanan bola sepak..mereka bermain dengan baik..

Tapi..CP ade jugak terpk adekah Chelsea sengaje je bermain mcm tu?? huhu xkan plak kan.. malu la pulak kalau kalah..ye x..sebaik dapat 1 mata..itupun spatutnye x dapat ...patut 0-0 huhu..pepun..disebabkan barisan ketahanan Malaysia..dan penjaga gol Malaysia yang sering berhati2...menyebabkan barisan lawan sukar membolosi gawang kita..:D Malaysia memang dah meningkat mutu permainan..jadi usahlah ragu2..jika tidak masakan Malaysia boleh ke final perlawanan menentang Singapore nanti..:D All the best ye Malaysia skuad!!  BUat yang terbaik..perlawanan menentang Singapore nanti adelah..lebih penting..!!

Jom saksikan detik 1 gol yang dijaringkan oleh Chelsea :



6 comments:

AdaApe..? said...

hebat skuad olimpik sbb bleh kekang chelsea wlupn klah 1-0 :)

Sofea Lang said...

pergh...tiap kali chelsea dpt bola j..
msti aku sebut 'TERSASAR2!'...
byk kali plak tu..mcm ap ntah ak ni..
excited tul. tp dh sah gol tu...'Mm..bagi je lah..tetamu dtg kan...'

Noorhidayah binti Salehhudin said...

Ada ape : tula..hihi 1-0 ..cp bayangkan kena 5 gol ke huhu..tahniah skuad..:D

Sofea:hihi betultu bagi jela 1..:P

sergeant keroro said...

hehe, chelsea test skuad baru. cuba formasi lain XD

Noorhidayah binti Salehhudin said...

:D

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

caya lah rimau !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...