Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Saturday, July 23, 2011

MALAYSIA VS SINGAPORE

Assalammualaikum..Hari ni perlawanan bola sepak di antara Malaysia dan Singpore akan berlangsung di Stadium Jalan Besar Singapura dan perlawanan kedua  28 Julai sepastinya di Stadium Nasional Bukit Jalil. CP rase x sabar nk tngok perlawanan final ni hihi..CP yang berdebar lebih..:D Semoga Skuad Harimau Malaya Peroleh kejayaan.

Malam ni ade keluar kat TV jadi jangan lupe menonton ye.. x silap CP tv 2 dan Astro kan?waktunya lebih kurang pukul 8.00++ malam...walaupun kite x dapat nak ke stadium singapore tu ..xpela..kite sokong dari rumah sahaje hihi..Pasti ramai yang tidak sabar menantikan pertandingan akhir ni macam CP kan, agaknya berapa jaringan Malam ni ?? Malaysia dan Singapore..korang bleh tulis kat komen k, berape korang agak jaringan gol akan dilakukan malam ni..kite tngok yang mane tekaan  tepat hihi saje2....okleh CP ni teka malam ni MAL 3- SGPR 1 ok x..?? itu tekaan je..nak tau yang sebenar kena lah tengok game tu malam ni..

Perlawanan ni juga ade streaming live tau!!Boleh la korang belek2 kat internet tngok streaming kalau x dpt nak tngok kat TV..CP rase korang lagi expert bab2 ni kan..hihi..Bagi yang nak tngok bola pada 28 julai nanti live di Stadium Bukit Jalil... ini jadual pembelian tiket :

26 Julai( Selasa) dan 27 Julai (Rabu)- bermula jam 9 pagi - 7 malam 
28 Julai - Bermula 9 pagi hingga waktu perlawanan
Bertempat di Stadium Nasional Bukit Jalil, di Pintu kuning dan Merah

Bagi yang membeli secara online, penebusan tiket boleh didapati di pintu merah, Stadium Nasional melalui laman web www.tickethotline.com.my .

Ticket2 ni juga boleh di dapati di Stadium MPPJ, Petaling jaya dan Stadium Shah ALam pada 26 dan 27 julai, 9pagi-7 malam. 

Bagi sesiapa yang nak pergi nanti boleh la beli ticket pada tarikh dan waktu ni okeh, CP pun rase nak pergi tapi mcm xde geng je..huhu..tngok la nanti mcm mane..:D..GOOD LUCK MALAYSIA!!  untuk perlawanan malam ini..MALAYSIA BOLEH!!!! semua boleh..bukan apepun x boleh hihi..

7 comments:

Hafizin Jamil said...

saya sokong singapore..hahaha

Cphidayah said...

Yeke H.J ...okey..:D saye plak sokong Malaysia hihi..

apelyna said...

sokong Malaysia!
Auummmmmm!!

Flower Detox Tea said...

sokonng harimau malaya lah...

Cphidayah said...

YEY!!! hihi..sokong2..

aiman mania said...

harap2 malaysia dapat kalahkan singapura...singapura kacang jew!!heheheheheh...^^

kucing said...

kucing malay kalahhh hehehehee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...