Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Saturday, July 16, 2011

Usaha kemudian tawakal!

Assalammualaikum,

Harap semua sihat wal'afiat hendaknya.. ari ni korang buat ape?? aku rase ari ni ramai yang g exam kan kan? exam ape..biar lah rahsia..hari ni pukul 5.44 a.m aku dah bangun, kawan baik aku..kejot punye la awal..apepun terima Kasih AIN...kol 7.05 am mcm tu aku keluar rumah..g ke tempat exam..g tengok tempat dlu..hoho takut sesat baik g awal..tempat nye memang dah terbayang2 kat maner..just nak make sure je la.. huhu time aku sampai..xde org pun lagi..first come..da usya tempat aku g breakfast dlu..takot lapor..sebab kol 3.30 baru bis..jadik kena la makan dlu kan..huhu kang x leh nk menjawab exam plak kan..

Da makan kenyang2..bla g tmpt exam..baru la nampak ramai skit org..huhu makin lame makin ramai.. memang ramai la kan..huhu..hurm yang bestnye mestila dapat member baru..!! berkenalanlah ape lagi.. dan tibe la masenye exam nak start..exam start kol 9.00..waaaa seksyen A..boleh tahan la kan soalan diee... huhu aku dahla lemah bnyk !!pengetahuan am nih..lalala...tapi xpe x cube mane nak tahu boleh ke x kan..

Hurm dan bahagian seterusnyee....seterusnye...dan seterusnye...kol 12.30 aku dah bule ngantuk dah..huhu..dah la lupe baik air minum...menahan jele..goyang2 kepale kasi segar.. memang best la g exam..mengimbau kenangan skola la plak..dah lame tinggalkan zaman persekolahan..bnyk kan kenangan time skola..semua org mesti ade citer...sejarah masing2... waktu paling seronok adelah zaman persekolahan..sebab pkran pk pasal ape jee...belajar ..pk tp skit..yang lebih nye..pk nk main jee...hihi..

Apepun all the best kepade semua yang menduduki exam ari nih..x kire la exam ape pun!!!! kite dah usaha ...tawakal kepadanye okeh..:D

Sempat snap gambar pokok ni pagi td..mcm kat oversea plak...
Musim bunga di Malaysia..:D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...