Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Thursday, November 17, 2011

Video Mat Luthfi menarik

Bismillahirrahmanirrahim, Khaifa halukum? Alhamdulilah diharapkan semua sihat Wal'afiat :D, Busy dengan kehidupan sehinggakan terasa lamanya cp tidak mengupdate entry baru, seperti sedia maklum semester telah bermula,macam2 perlu difikirkan dan insyaAllah ini final semester Cp dan diharapkan segala urusan dipermudahkan sehingga akhir semester ni. 

Cp sebenarnya nak berkongsi dengan kawan2 tentang video yang telah menarik perhatian Cp dan sedikit sebanyak membuatkan Cp terfikir , benar juga ..Video yang Cp maksudkan adalah video yang telah dihasilkan oleh Mat Luthfi. Siapa Mat Luthfi, Cp yakin dan pasti ramai blogger di Malaysia ni Mengenali nya sebab dia antara Vlog yang terkenal selain Anwar Hadi. Mat luthfi adalah pelajar di Oversea tapi dari pemerhatian cp walaupun dia di luar negara tapi dia sangat mengikuti keadaan di Malaysia. Seperti industri hiburan tempatan, juga issue 2 semasa yang lain. Dia banyak menggunakan idea nya sendiri dalam menghasilkan video2,kadang2 dia akan meminta rakan2 atau sesiapa yang terdekat untuk menjadi pemegang kamera ataupun pelakon pembantu dan bagi cp dia sangatlah creative. Cara percakapan di hadapan Camera juga tidak kaku dan lawak-lawak yang diselitkan dengan unsur-unsur pengajaran juga menarik.

Lakonan-lakonan bersahaja dengan menggunakan peralatan prop yang simple berjaya menghasilkan sebuah video yang menarik minat ratusan ribu penonton menonton,dan Cp kadang-kadang tersenyum sendiri melihat gelagat anak muda ni, tidak dinafikan bukan Mat Luthfi sahaja yang berjaya menaikkan name di Vlog tetapi ada juga nama 2 lain seperti Anwar hadi dan Shortnap dan mereka  ni fluence in English :D. 

Mari sama-sama kita saksikan antara video-video menarik Mat Luthfi :







6 comments:

BCJ said...

yeh!Matluthfi org utagha..
org utagha hebat!!
hehe

fisya sabri said...

nice...

Cphidayah said...

Izzah: Hebat betoii
Kaklang:Thanks :)

panda montel said...

sy pun suka sngt dengan dia ni hehehe

NURUL NAJWA said...

lagu cinta.. bestt!!!

Aleen Aiden said...

iye,saye adalah peminat bliau yg true.heee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...