Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Wednesday, February 1, 2012

Terima kasih Sahabat


Banyak Fasa dalam kehidupan telah kita semua lalui , Cp tidak terkecuali dari tadika sampaikan univesiti, teman silih berganti lebih-lebih lagi Cp sering berpindah randah jadi menemui insan baru dalam hidup memang menjadi kepastian setiap kali berpindah. Cp tak nafikan memang perit meninggalkan teman yang telah dikenali dan memang janggal untuk memulakan perkenalan baru , setiap kali pindah itulah dugaan yang perlu dihadapi, tapi bila meningkat dewasa teknologi jugak sudah makin canggih yang jauh jadi dekat...yang dekat jadi rapat, jika kita jauh sekalipun kita masih boleh berhubung menggunakan laman sosial,google talk,Skype,Ym..mcm2 lagi janji kena ada line internet kat kawasan tersebut.

Melalui Fasa menjadi seorang pelajar sangat seronok, dan walaupun sudah habis Cp masih lagi belajar..kerana ilmu tu luas tidak merangkumi ilmu di dalam universiti semata-mata, ilmu dunia akhirat masih banyak Cp perlu belajar. Perkara paling seronok zaman belajar adalah "berSahabat"... Semua sekolah cp pergi mesti jumpa sahabat baru..memang seronok tapi yang tak seronok bila berpisah.. tapi Alhamdulilah walaupun berpisah..Fb menyatukan Cp dengan rakan2 dari zaman sekolah rendah,menengah,diploma,degree ,practikal n semestinya Master.

Sangat seronok bersahabat..kadang-kadang sahabat lebih memahami diri ini berbanding keluarga sendiri... hidup tanpa sahabat sukar nak diterjemahkan... Semua kenangan yang Cp lalui sepanjang kehidupan Cp adalah kenangan yang indah..walaupun kadangkala ada saat yang memeritkan cp jadikan ianya sebagai dugaan untuk mendewasakan diri. 

Cp sayang sahabat-sahabat Cp bagaikan sayang keluarga dan saudara Cp.. Semoga ukhwah antara kita dengan sahabat-sahabat kita semua terus terjalin hingga ke akhir hayat insyaAllah... Rakan2 master.. terima kasih..jika tiada bantuan anda semua ..sukar untuk saya menyempurnakan pengajian yang penuh panca roba nih.... huhu "Aishah, k.shahrul, k.linda, mira, fatin, qila, ida, Chibi, Pika, Khai, miza, ash, Y , Mahsa, Bell, Ninie,K.tZ,K.zara, Anne,Seriyana,k.saf, wanie, Norzan, Azlinda,Yazmeen, Zati, Malek, Faz, Ridzal, yuhafidz, cetonk, fahmy, Izfar , Payjay, amri, Shazeer , Taj, "...maaf kalau ade yg tertinggal..rase semua da ade..huhu... terima kasih kamu semua..kerana hadir dalam hidup saya..marilah sama2 berjuang melalui fasa baru dalam kehidupan...Ukhwah Fisabililah.....

To Ain..~ thank you..coz u always there for me..i know... 


TERIMA KASIH SEMUA ...KERANA HADIR DALAM HIDUP CP..
(Sahabat2 blogger tidak ketinggalan)... :D


5 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

menuntut ilmu ini tiada penghujung nye

Cphidayah said...

betul tu top..:D

Nurul Nazurah Nasri said...

alhamdulillah. same goes to ypu dayah. mba's classmates la yg paling best.

Cphidayah said...

yup..:D

Zara Ciara Hermy said...

nama saya pun ada lam ni...wah2 bangga ni, mekacih jugak dayah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...