Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Saturday, February 12, 2011

-Bila diri dicurangi-

Aku selalu terpikir apelah perasaan seorang isteri bila dapat tau suaminya kahwin lain...ataupun ada kekasih lain..aku juga sering tepikir bagaimanalah perasaan sang suami..isteri die ade laki lain..xpun pasangan kekasih..yang ade sparepart lain..macam mane hancur nye la kan..perasaan dorang bila dapat tau menda 2 macam ni..aku rase mesti ramai penah rase mende nih..huhu..dan ape plak perasaan orang yang mencurangi tuh?? adekah menyesal atau bertambah seronok ?? membuat pencurangan..huhu ni lah suatu persoalan..

Tapi bagi insan yang terasa diri dia dicurangi aku memang tau perasaan mereka mestilah sedih giler kan kan...kepercayaan diberi disalah gunakan...ni la manusia zaman sekarang..dolu pun same je kot.....kadang-kadang kita x hargai apa yang ada di depan mata..tapi bila da xde ko nk menangis..nak meratap..ape ke jadahnye... menyesal tu bleh..tapi pk dlu la sebelum buat..ni buat dlu baru pk..memang r..ntah pape jadik nye kan..kerana pulut santan binasa..kerana mulut badan binasa...kita mcm tu la...

Curang..or atau erti kate len..ade orang lain..selain dirimu..cewahh!!! hmm ni kategori menipu pun ade jugak dah ni..ye la..ko kate ko syg..ko kate ...dielah satu2nye insan yang menjadi cahaya dalam idup la ape la..kononnye la kan..pastu kat belakang..ko repeat balik ayat sama kat laki or perempuan lain..ape kejadahnya..mcm mane leh..perasaan tu..di luahkan kat orang lain plak..nampak sangat la ko x serius..nampak sngt nk main2..x pun nk test market..haa...hmmm  pelik ,,musykil...x dela kate aku ni baik..xde la kate aku ni sempurna kan..cume ini sekadar pandangan..pendapat..dan persoalan..sebab menda ni sering terjadi...yang da kawin pun leh..cerai..sebab munculnya insan ke tiga..keempat...and bla bla....pk pk kan la ek...adioossss...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...