Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Friday, February 11, 2011

-aku mau krus-

Ye CAIYOK2!!! Baiklah..aku skang ni tengah bersemangat wajar nih..nak trun kan berat badan yang dah lame xtrun2 asik menaik jek...aku x konsisten berdiet..makan ntah mcm ape ...ade je dpn mate aku sapu..mcm ne nk kurus?? but start ahad aritu cewah ..baru nk insaf la kate kan hihi..aku suda cube mendisiplinkan dri..dan sehinggakan ari inih..yeah!! keep it upp...HidayaH!!!Biarla ape orang nak kate...tentang diri aku..da diri aku..ikut suke aku la kan..hmm..sooo aku target thn ni jugak..aku krus mcm korang2 yang len..InsYaAllah..buttt...jgn kasik aku tensenn..nanti x menjadik..hahah sebab aku suke release tensen sambil makan..ooh itu la tabiat x baik ak...kalau x tensen lagi la mcm hape jek ...haha..

Sebenarnye bukan senang nak tinggalkan tabiat suke makan dari kecik nih..adeii..memang dah jadi kewajiban la setiap hari..3 kali sehari!! kan kan...hmm x pun ade yg 4,5 kali n ade gak yang sekali..huhu soo bila nak kurangkan jadi sekali sehari campur dgn makanan berkhasiat..memang seksa sebenarnye huhu..apa pun..tabah kan hati..kuat kan diri insyaAllah..impian boleh menjadi kenyataan..

Oleh disebabkan itu..aku harap xdela insan2 yang menggoda aku makan..hoho aku mudah tergoda dan terpedaya..dan akan merasa menyesal bila suda kenyang.. :-p tp kalau terpakse ape nk buat kan haha..well gudluck for my self..and sesape yang ngah diet tu..jom diet sesame okeh..untuk kehidupan yang lebey sihat huhu...Assalammualaikum..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...