Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Friday, February 11, 2011

Nape aku Malas Buat Entri??

Ade blogger..setahun sekali post entri..ade blogger sebulan sekali post entri die..ade yang seminggu sekali..ade yang 2,3 kali seminggu ade jugak yang setiap hari..ade yg setiap jam waahhh..sungguh aku kagum yang post entri setiap jam juga setiap hari lebih dari sekali..tapii aku?? Satu entri pun macam lihat jek nak post ...kadang-kadang xde idea nak post ape..kadang-kadang nk post tp takut x sesuai jadi x jadi nak post..and sebab musibab yang utama..mase ade tapi buat-buat xde mase..huhu..patut lah entri aku usang dan layu je..haha..hmm mcm mane nak jadi rajin nak post entry ek???

Aku rase cara terbaik..kita belajar dengar blogger 2 yang dah senior..x salah ikut cara orang berjaya..dengan harapan kita jugak akan berjaya kan kan...belajar mcm mane??/ dengan senantiasa melawat blog2 mereka..senior x bermaksud tua..tapi senior di sini bermaksud yang sudah lama dalam ini blogging industry..cewahhh industry okehhh...yang da ade ramai follower...kenape ramai follower??mestila  sebab ade sesuatu yang luar biase kat blog dorang kan kan...dengan membuat lawatan sambil belajar dengan ini dapat menaikkan semangat aku untuk buat entri..diharapkan mcm tu lah..kan kan... :-)..

Tapi aku rase disebabkan penyakit yang ade kat aku sendiri iaitu penyakit MMMM...Malas..itu yang buat kan aku malas..hihi ape aku ckp nih?? haha...ape pun hidup mesti diteruskan...mase tetap berjalan.. cume diri perlukan pergerakan...adiosss...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...