Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Sunday, March 27, 2011

+Aku telah jatuh cinta+

Mengumumkan saya sedang jatuh cinta , kuikuikui entry nak meletop jek kan..ok sebenarnye aku bukan jatuh cinta kat sesiapa pun aku sebenarnnye fall in love with Utada Hikaru song..First love,,aku dengan kat blog cazie aku miss iema ..bile 2,3 kali dngr..apsal aku rase lagu nih mcm best jek..huhu macm menyentuh jiwa jek padahal aku bukan paham sangat pun maksud lagu tu..ahaha yang versi English paham la..versi japan soso jek uhuh..hurm...kalau dngr instrument die pun memang best mcm kate cazie aku..soo mlm tadi aku menghabiskan masa..dgr lagu2 die kat you tube..and search sape Utada hikaru ni actually..wah wah wah.. senang betul ak jatuh cintan kingkingking...

First love album nih memang best seller no wonder la sebab lagu die memang best..aku jek lambat bebenor tau..almaklum lah..aku mane layan sngt japan,korea nih..mcm sepupu sepapat aku..but..since lagu die x heavy and menenangkan..thats make me fall in love with it..

Tak sangke umur die sebaye abang aku yang second..die lahir kat US..but origin..Japan..mcm aku la lahir negeri sembilan..duk dari kecil kat selangor nih..huhu.(nk jugak enterprem :p)..die lahir bulan january...zodiak capricon okeh....ape ciri2 mereka yang berburuj capricorn ni ek...
"You are a great team player and your teamwork will pay for you this year. Your seniors and co-workers will recognize you as a strong team player and at the same time, it will bring success to you in 2011. Your seniors and colleagues will favor you in every respect. You will be more focused on your career and job. If you are looking for a change in your job, you can get the opportunity during the first half of the year. You will engage in long-term meetings. Always try to open yourself with new ideas. "
 OOo...Memang sesuai la dengan Utada nih...wink wink... 


Welcome to my life...('',)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...