Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Saturday, March 26, 2011

+Aku terpakse+

Kadang-kadang kita xnak lakukan sesuatu benda tu, atau beli sesuatu benda tu tapi kita terpaksa beli , terpaksa lakukan jadi x boleh nak buat apa- apalah kan sebab dah terrrrpaksa..bak lagu fracesca peter kerna terpaksa..hoho


Kerna terpaksa aku melangkah pergi
Kerna terpaksa ku turut kata hati
Gementar tubuhku dengan keputusan ini
Biarpun pedih ku teruskan jua


Di antara kita mengapa ada dia
Biarpun hanya kawan biasa
Tapi ku rasa berlainan caranya
Hingga mencakar perasaanku
Terpaksaku
Terpaksaku membuat pilihan
Mengundurkan diri untuk kebahagiaanmu



Kerna terpaksa aku rela sendiri
Kerna terpaksa lalu aku menangis
Tertutup hatiku untuk bercinta lagi
Tidak ku tahu bila kan terbuka



Di antara kita mengapa ada dia
Biarpun hanya kawan biasa
Tapi ku rasa berlainan caranya
Hingga mencakar perasaanku
Andainya ku melakukan begitu
Bagaimanakah perasaanmu
Terpaksaku
Terpaksaku membuat pilihan

Mengundurkan diri untuk kebahagiaanmu


Sebenarnye x de kena mengenapun dgn keterpaksaan aku ni..haha saje je..nk amik mud jiwang sat... lagu diatas is more to love..but the thing is..terpakse huhu

Hari ni aku terpakse membeli charger baru untuk lap top aku..sebab charger lame aku sudah buat hal wat the &^$%$#^*()*()....huhu nak tak nak terpaksa keluarkan duit untuk charger baru RM *#@! sebab kalau x beli x boleh nk buat Assignment yang menimbun!!! dan mcm mane aku nak berkarya di BLOg ini huhu..nk xnk TERPAKSE OKeh...:0)...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...