Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Monday, March 7, 2011

Bila teringatkan seseorang..

Mulalah kita akan mengimbau semua kenangan bersama..x kira la siapa orang tu..ahli keluarga..kawan2.. saudara mara xpun insan2 yang pernah hadir dalam hidup kita....ada tu yang memang rapat gile dgn kite..ade tu yang baru jumpe sekali jek..huhu..bila dah teringat kat seseorang tu mula la..terbawak2 ke dalam mimpi sekali..kadang2 time makan ...pun leh teringat..fuhh dasyat ..tu belum kire yang tidor jadik x lena mandi x basah..hah..tu dah angau plak nama nyek kan..hihi Mak aku ckp bile kite tingat kat seseorang..org yang kite ingt tu pun akan secare automatik akan teringat kat kite gak..mcm ade telepati plak..huhu..hmm pepun sebenarnye itu memang lumrah manusia..yang sentiase mengingati..x semestinye mengingati seseorang..huhu aku kekadang tingat kat kucing..kete..umah..huhu...:0)..kalau  x ingt kang kate ilang ingatan plak kan..hoho..adehh merapeks sudah..

tetibe aku nak bermadah...aiseyy..terjiwangs la plak..sebenarnye aku memang sedang mengingati seseorang..tp bukan seseorang ..ber2 orang..hoho..org yang penting dalam hidup aku..tapi biase la..kita suke pk negative dlu ..baru pk positive..aku pun spesis tu la gak huhu...pk adekah mereka mengingati aku..sebagaimana aku mengingati mereka??kekadang terpk gak..wat pe nk ingt kat org..org bukan ingt kat kite pun huh!!..arghh..tepis jela..pemikiran mcm tuh...pk jela positive..yang mereka pun mengingati aku...:0)..

Yang penting diri kita ikhlas mengingati mereka..:) hihi..

Aku nk selitkan sedikit madah di snih..xde kena mengena ngan kate2 di atas okeh...:)

MEMINATI tak semestinya MENCINTAI,

 MENCINTAI xsemestinya MEMILIKI...

CINTA tak kan datang jika tak di CARI, 

CINTA juga tak kan dapat jika tiada siapa MEMBERI, 

tetapi mencari biarlah pada yang SUDI, 

bukan meminta pada yang simpati...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...