Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Wednesday, March 30, 2011

Jackie Chan Meninggal!!


Itu adalah khabar angin yang bertiup di internet semalam yang mengatakan Jackie chan telah meninggal dunia akibat serangan jantung, ade yang mendengar khabar ini dari radio di negara luar,tapi jangan percaya akan khabar angin tersebut, pelakon terkenal dan popular dari hong kong yang mempunyai bakat besar itu masih hidup dan sihat!

Utusan berkate :
LOS ANGELES 30 Mac - Laporan yang menyatakan pelakon terkenal, Jackie Chan telah meninggal dunia adalah tidak benar dan beliau masih hidup dan sihat ketika ini, bertentangan dengan khabar angin yang tersebar di Internet semalam.


Laporan yang menyatakan pelakon seni bela diri terkenal melalui filem “Police Story” itu meninggal dunia akibat serangan jantung menyebabkan ramai peminat setianya terkejut.


Laporan daripada laman web Yahoo!7news dan berita Australia sebelum ini menyatakan pelakon itu meninggal dunia akibat serangan jantung di hospital Los Angeles.


Jackie Chan adalah pelakon kelahiran Hong Kong yang sngt popular, boleh dikatekan sume kenai die nih..
Die juga dikenali sebagai pengarah filem, stunt man, pelawak,penyanyi, martial artist, penulis skrip dan penunjuk lagak ngeri.


Mase aku kecil2 selalu jugak aku tengok cerita2 Jackie chan nih, selalunya die akan buat stunt sendiri, berlawan ke ape ke sume sendiri, memang teror r berkung fu, boleh dikatekan semua filem die adalah filem berlawan..kalau filem tu die x berlawan,,hurm..smue akan pelik punyek..huhu...die lahir 7 April 1954,,waa dah 56 thn umur dier..mcm mude jek lagi.. okek itu saje..:)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...