Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Friday, April 1, 2011

Kelas Malam

Sudah lama aku tak ade kelas malam, aku rasa masa diploma jek aku merasa kelas malam itu pun sebab ganti kelas, haa kali ni pun same la reasonnye, sebab ganti kelas hari isnin aritu, so lecturer decide buat malam ni since da xde mase lain lagi dah lagipun dah nak final, malam ni ade presentation budak2 kelas aku, aku dah selamat last week..huh but biase r not perfect huhu..mlm ni mesti dorg present gempak2 too excited nak tngok..harap2 okla..

Tak tahu lah habis pukul berape malam ni, ade 6 group akan buat presentation for book review so, kalau satu group 30 minuta la kononnye..biasela bile dah ade kat depan tuh huhu mcm 2 nk ckp..:p 3 jam juga jadiknye..harap2 dorg present cpt2 boleh balik cepat haha..

Kalau di beri pilihan..kelas malam ke korang pagi korang nak? aku mesti la nk kelas pagi,,.x kuase la nak ade kelas memalam..malam la nk rehat buat keje ke pe ke..but sesiape yang amik part time study..pagi keje..malam plak study..aku memang kagum la dengan mereka2 ni..aku yang study je pun mcm penat ni..nk keje  lagi..study lagi..huhu... nak kena fokus 2 benda dalam satu masa..that is not me..huhu...

Yang penting semangat tu kena ada, bila semangat tu ada insyaAllah semua nye yang kita ingin kan akan berjaya dan terlaksana..hihi...the end--

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...