Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Friday, April 15, 2011

Kita tidak tahu

Orang senyum kita sangka dia betul-betul gembira, orang nangis kita ingat die sedang sedih...Mungkin orang tu senyum untuk melindungi perasaan sebenar, dan mungkin orang itu menangis kerana terlalu gembira, jadi sebenarnya kita tidak tahu perasaan sebenarnya seseorang tuh...

Mungkin dia ada masalah yang besar, ada kita tahu??? x kan..melainkan dia atau orang lain bagitahu..Mungkin dia x makan..sebab xde duit...ada ke kita ni tahu??? tidak.!!!! melainkan die bagitahu...tapi adekah dia akan beritahu???? itu pun kita tidak tahu..kan kan..hurm..

Aku sebenarnya berkate pada diri sendiri sebenarnye huhu..hurmm..apa yang kita nampak dimata kadang-kadang tidak sama dengan apa yang berada di hati..sukar sebenarnya untuk kita buat penilaian jika melihat pada luaran..aku bercakap secara general..boleh dikaitkan dengan apa-apa sahaja..

Ini bermakna tidak semua benda kita tahu tentang orang lain..kadang2 diri sendiri pun kita boleh confius hoho..melain Allah S.W.T..hanya dia sahaja yang maha mengetahui dan maha melihat...ada ketika ...kita boleh x sedar kwn sendiri sebenarnye bersedih...ada masalah yang berat....dalam kesusah..huhu bila kita dapat tahu..timbul pulak rase bersalah...huhu...:'(...

Hidup di dunia ini ..bukan hanya ada diri kita,, tapi orang lain..mungkin kadang kala kita tidak sedar tentang sesuatu mahupun kita tidak tahu akan sesuatu..dan ini bukan silap kita..kerana kita  adalah manusia..yang penting..saya syg semua insan2 sekeliling saya..ini serius!! ihihi...termasuklah geng2 bloggerku ....tettt...adios.
                                                     . 

2 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hati orang ... kite mane tahu kan.. hehe.. nice :)

Cphidayah said...

:)yep..klu tau..waaaa...hihihi..bahaye..:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...