Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Thursday, April 28, 2011

Tamat sudah peperiksaan Semester Jan/Apr 2011

Khamis, 28/ 4/2011 jam 1.32 pm, Tetiba aku rasa nak menitiskan air mata bila mengenang kembali semua kenangan semester nih, banyak sungguh dugaan walaupun tak kelihatan tapi otak ni penat berfikir penat menahan segala dugaan yang datang satu persatu. Selalunya hari akhir exam, semua akan gembira..lompat2 ...tapi kelas aku sangat suram hari ni, sebelum exam tadi riuh rendah kelas tapi bila habis exam semua senyap, aku faham kenapa semua senyap x happy, huhu aku pun sama..subject yang penuh dengan drama semester ni, skali lagi dikejutkan dengan drama..huhu bukan drama la..cume soalan exam hari ini, sukar betul untuk dijangka, lain yang kami focus..lain yang keluar huhu..memang sukar nak dijangka dan memang sukar nak target result yang bakal kami terima nanti.. dengan keadaan x sihat aku ni lagi la kan...huhu buat exam sambil batuk2..selsema..kiri pen..kanan tissue..huhu memang terbaik!!..

TERIMA KASIH kepada semua dak kelas..yang banyak tolong..untuk menghabiskan semester nih!!! korang memang the best...SYG korang!! harap korang semua dah boleh tidur lena lepas ni ok, cuti 4 bulan ni cuti la puas2 xpayah pk dah menda2 yang da lepas tuh, enjoy la korang!! huhu aku harap kita semua dapat keputusan yang cemerlang, gemilang dan terbilang..kita dah berusaha..tawakal jela sekarang yer..aku ade lagi satu assignment yang perlu disetle kan..reseacrh..tu lagi satu menda paling x suker untuk dibuat tapi apa kan daya... memang subject wajib ambil..kalau amik Phd..research tula yang kena buat..kalau x..xdpt le phd huh..x tahu la mampu  x ke x ak nak amik phd..yang belajor skang pun mcm poning adeh..biase la bila usia makin meningkat ni kan..otak mcm lambat skit nak pickup..hihi..

Aku kena plan betul2 cuti sem kali ni, bagi memastikan cuti aku berkualiti dan tidak sia sia..huhu aku kena hargai setiap saat cuti aku nih, cewah..i love holiday..feel everyday like sunday..yeay!! mls r nak sedey2,, hope i am going to pass all subject with flying colours...wink wink...


Bagi mereka2 yang bercuti...selamat bercuti,,bagi yang x bercuti jgn jeless ek..huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...