Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Thursday, July 7, 2011

" Bro, Kasi kritik blog gua skit ... bleh ?? "

Santai Bersama BEN ASHAARI

Assalammualaikum!!!!!

Seronok betul ade segmen macam nih..x semua orang nak buat...thanks Abang Ben sebab buat segmen nih yeay!!!!!

BUlan June 2010 , cphidayah mula berblog..skang sudah genap setahun blog nih...hoho tapi almaklumlah teman x dela berbakat bebenor nak berblog..belajar skit2 dari senior2 blogger yang gempak giler berblog sampai terkesima dibuatnye.. 

So korang2 silalah berikan kritikan yang ikhlas,jujur , membina, membantu dan menggunakan kata2 yang berhemah ye..:DDD... Kritik jgn x kritik....sekian

Those yang nak join sonang jek :


  • Letak header BEN ASHAARI BLOG ..


  • Tajuk .. " BRO , KASI KRITIK BLOG GUA SKIT , BLEH ? " dan linkkan ke entri ini ..


  • Kata kata sebelum blog korang dikritik dengan hebatnya ... hehehe..
    -> pendek citer kalau nak keterangan lebih lanjut KLIK SINI

    Pergi sekolah main kejar-kejar,
    Balik umah makan nasi lauk ikan,
    Saya ni budak baru nak belajar,
    Kalau ade salah silap tolong tunjukkan.
  • 16 comments:

    Elie Lily said...

    ramai blogger suka join segmen abg ben ni kan? :)

    Cphidayah said...

    yep..;D salah satu medium promosi..sambil merapatkan uhkwah antara blogger..:D

    Abby Salvatore said...

    nice blog yunkkk!
    :)

    http://missgaban.blogspot.com/2011/07/brokasi-kritik-blog-gua-skitbleh.html

    K O R I E said...

    Salam,dtg nk kritik

    rsanya klo tukar guna pop up comment lg oke ^^
    kaler tulisan agak terang sedikit.
    yg lain ok dah^^


    Happy blogging ;)
    Meh lawan balik kritikkan di

    http://pinkexia.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

    Cphidayah said...

    trima kasih kawan2 yang sudi bw and kritik blog ini..:D hihi segala kritikan membina akan di pertimbangkan dan diusahakan insyaAllah..:D

    Alya Esprézzo™ said...

    yuhuuuuuuuuuuuu alya dtg nie!! hehe blog dah smart, tapi lambat loading..buang widget yg tak perlu kat sidebar..happy blogging! :)

    http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-sikit-boleh.html

    ninie_azriena said...

    header tu menenangkan :)

    nice blog..
    epy blogging :)

    salam kenal dari ninie (n_n)

    http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

    Nasz said...

    dah follow awak...

    gelapnya blog awak ni..huhu..tapi menawan..

    SEGMEN ABANG BEN : "BRO, KASI KRITIK BLOG GUA SKIT, BLEH?"

    SiPenaHitamPutih said...

    nice blog..

    sy suka blog yg simple + kemas + loading cepat..

    http://monolog25.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

    Anonymous said...

    eh eh kite datang singgah nie! :D

    blog smart, i suka hitam putih. tp blog i putih hijau. ekekeke :p

    jom terjah n follow blog sini!

    http://grandecaffelatte.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-sikit-bleh.html

    Ezad Skytech said...

    haaa... datang nak kritik ni... heee~

    blog ni macam berat sikit nak loading...
    smart background hitam putih tu..

    btw.. happy blogging.. =D

    http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/07/bro-kasi-kritik-blog-gua-skit-bleh.html

    Atika Farha said...

    komen tukar ke pop up window pls?
    sng org lain nak komen blog awak :)

    Meck said...

    ok blog ni. xda hal hehe

    Amir Aidid said...

    hello there . ame singgah sini dari list segmen 'Bro , Kritik Blog Gua Sikit Boleh' , anjuran Ben Ashaari .

    well , keep on blogging and dont stop ! and ohh , keep up the great work here ! okayy ? ;)

    have a great day ahead and do take care . ohh , jemput singgah blog ame bila bila free ya . :)

    Cphidayah said...

    Salam kawan2..trima kasih ye bagi kritikan..saya akan cuba balas semua yang mengkritik sini..insyaAllah..hurmm saye da tukar pop-up comment..amacam ok?? hihi sy akan cube perbaiki kekurangan blog ini dari mase ke semase ok..:D

    Juwita Afifah said...

    Header stailo. Hitam itu cool. Tapi dua sidebar dah membuatkan ruang entri awak jadi sempit. Tulisan pon kecik. Jadi apa kata awk besarkan tulisan, dah tu awk buat 1 je sidebar k. Yg laen sume ok. =D



    Dtg kritik blog saya jugak tau. Oh, ye. Dah join GA dari Korea dan Bandung yg saya anjurkan? =D

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...