Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Saturday, July 2, 2011

Juara imam muda memang sudah dijangka

Hari ni dah 2 julai, oh no...cepat sungguh masa berlalu, sedar x sedar dah masuk bulan july maknenye tinggal 2 bulan jek lagi aku cuti, owh mcm x cukup jek cuti 4 bulan..hihi boleh x tambah lagi?? hihi.. (asik cuti jek kojenye).. Orang lain cuti..kerja timba pengalaman aku plak?? cuti..hafal semua cerita yang ade kat tv dari channel 101 sampailah 800++...bagus betul la..hihi pengalaman la tu kan kan ihihi...

Hari ni jugak sudah 30 Rejab, kemudian Syaaban..Ramadhan..pose!! then syawal !!raye..raye pun makin lame makin awal kan..huhu memang begitulah kitarannya...aku harap kita raya dalam keadaan aman..harmoni hendaknya..takut jugak dengan segala hal yang timbul kebelakangan ni..Semoga semuanya kembali baik insyaALlah...(mcm xde kena mengena dgn tajuk) :P

Sebenarnya aku nak ucapkan tahniah kepada juara imam muda yang menutup tirai malam tadi iaitu Saudara Ustaz Hassan, tahniah juga kepada Ustaz Nazrul kerana mereka semua adalah pemenang tiada pengalah..kenape aku cakap aku dah jangka???

Dah hati aku terdetik mengatakan Ustaz Hassan yang bakal menang..hihi..hurm mungkin cara beliau berhujah disertakan dengan hadith2 sebagai sokongan mungkin menambat hati juri memilih beliau sebagai juara, tidak dinafikan ustaz Nazrul juga bukan calang2 orang nya..guru besar sekolah agama..tapi itulah dinamakan rezeki ..berpihak kepada Ustaz Hassan..bagi aku dua2 mempunyai kelebihan dan layak digelar juara tapi apekan daya juara hanya lah seorang..maka nak xnk seorang sahaja yang perlu dipilih.. Suara semua imam muda yang bertanding pula..masyaAllah..merdu belaka..memang patutlah mereka semua layak memasuki rancangan ini..apepun..rancangan2 mcm ni..memang patut diadakan..dan best sebenarnya..dan selepas ini ade pula rancangan ustazah pilihan..hurmm kita nantikan bagaimana pula ok..;D

Tahniah!!!!:D
(pinjam gambor pakcik google)

Ma'a Taufiq wa Najjah...

2 comments:

Rafidah Farhana said...

Saya pun dah jangka IM Hassan. Dia memang layak untuk menang :D

Untuk final saya jangka IM Fakhrul dengan IM Hassan tapi IM Nazrul yang terpilih. Rezeki dia mungkin :)

Noorhidayah binti Salehhudin said...

Betul tu..rezeki mereka siapa yang tahu kan..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...