Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Thursday, June 3, 2010

Praktikal life!


As a final student of business finance, praktikal is a must, jadi aku decide untuk mencari pengalaman di Akar Management a.k.a Kubang wang Corporation . Keje memang enjoy,banyak belajar benda baru, banyak kenalan baru,,suma banyak la..termasuklah keje. Aku ditugaskan untuk buat audit,sebagai budak yang tak tau apa itu audit, memang sangat blur2,tapi bila dah lame-lame baru la paham,kire okla pengalaman la katekan.

Masa awal-awal praktikal, aku memang awal giler pergi keje pukol 7 suku aku da terpacak depan office,office pun tak bukak lagi padahal masuk keje pukul 8.30 memang awal gilerrr aku datang, disebabkan selalu datang awal aku dipertanggungjawabkan memegang kunci office,huhu soo memang hari-hari kena datang awal tapi kadang2 telajak jugak huhu but its okay no body perfect,everyone make a mistake.


                             Majlis makan-makan KW a.k.a AMCS


                  Gambar di ambil pada hari terakhir praktikal

Banyak pengalaman,pengajaran yang aku dapat selama 5 bulan setengah berada di company ni,Lame tuh. Semua memori akan aku simpan sebagai kenangan terindah, terima kasih warga KW ,tunjuk ajar anda sekalian amatlah dihargai, keep in touch ok.

 Lastly, Sungguh terharu dapat hadiah sebegini rupa dari warga KW :) thank you.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...