Anda inginkan iklan? Sila klik disini :0)

Saturday, February 19, 2011

"Contest : Saya Suka Blog WaveX Rider"




1) EntrI Yang Saya Suka?
-->" Contest: Saya Suka Blog Wavex Rider"


2)Kenapa Saya Suka EntrI tu?
--> Sebab ianya berbentuk Contest!! bila dah namanye Contest make akan rAmAilah blogger yang masuk seperti saye..bila dah ramai blogger join..maka network kita akan makin berkembang..bila network kita makin berkembang maka makin meningkatlah jumlah sohabat kita.. dengan adanya contest sebegini rupa..kita secara tidak langsung mengeratkan tali silaturrahim antara sesama kita..InsyaAllah..kerana ramai yang akan turut serta memberi sokongan...sebab itu saya suka entri nih!!!


Slogan :
Saya suka blog WaveX Rider kerana mempunyai entri-entri yang menarik dan terkini serta penyusunan widget yang teratur dan mudah difahami.

Sile Amik Perhatian Kekawan Yg Kena TAG :


and to all blogger wokey..:)

Jom tengok macam mane care nak join:

Kepada kawan-kawan blogger yang berminat..jom join ramai-ramai:

Syarat-syarat..
1. Buat satu entri dengan menjawab soalan-soalan di bawah..
       -pilih satu entri yang korang suka blog wave ni, kemudian nyatakan kenapa korang  
         suka entri tersebut..
        -lepas tu lengkapkan slogan "Saya Suka blog WaveX Rider kerana..."
2. Letak header waveX kemudian linkkan ke entri ni..
3. Tajuk entry "Contest : Saya Suka Blog WaveX Rider"
4. Komen link entri anda kat entri ni..
5. Tag beberapa orang..Tak kisah berapa pun..Sorang pun boleh..

Yang ni mesti korang suker!!!

Entri yang bertuah akan memenangi :


Tempat Pertama - Topup 10 Ringgit dan  Iklan di blog waveX selama 1 bulan..


Tempat Kedua -Topup 5 Ringgit dan Iklan di blog waveX selama 1 bulan
Tempat Ketiga - Iklan di blog waveX selama 1 bulan.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...